Den som är den

Den som är den

fredag 6 december 2013

Dagens något ljusare kök




Den där sladden lär ju åtgärdas rätt en gång för alla innan jag sliter ner hela schabraket.


 


ÅÅÅh vilken skillnad det var att knalla ner för trappan imorse och se snön ringa ner utanför och sprida vackert vitt ljus i hemmet. Jag äääälskart!

Roligare blir det ju att slita fram kameran och ta ett par (154) bilder runt omkring här hemma. Jag är egentligen inget fan av att fota, jag tycker däremot att det är en kick att redigera bra bilder av bra kvalité. Bättre kan det definitivt bli, men det är ju en betydlig förbättring sedan man började med sin hobbyverksamhet (som jag enbart började med för att jag har en blogg). 
Precis som de allra flesta "hobby fotografer" där ute ;) 

Nej nu måste jag ta itu med maten.
Kramis



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar