Den som är den

Den som är den

torsdag 24 oktober 2013

En plats för ljus




Ja vad säger man, trots att jag haft kamera i 2 år.. någonting, så har jag fortfarande inte lärt mig att fota i mörkret. Grr! 

Jag knåpade ihop en låda till ljusen idag. Imorgon tänker jag göra några versioner större för att ha i "barnens rum" för dem att ha leksaker i. 

Dem är gjorda av heltäckningsmatta från Bauhaus och kostar 45 kr kvm så jag hamstrade på mig ett gäng för ett tag sedan. 

Sådan är jag, hon som åker till byggvaruhus och köper heltäckningsmattor för att göra lådor av.
Inte riktigt som alla andra ;) 


Nu ropar sängen. 
Godnattkram

Emma

1 kommentar :

  1. det där varfiffigt Emma! sydde du eller häftade du sidorna? vi ska flytta snart och i denna ösning så jag en möjlighet att göra anpassade lådor till våra nya förvaringar! kram! L´eni

    SvaraRadera