Den som är den

Den som är den

fredag 11 oktober 2013

Den absolut snyggaste just nu - Aventsljusstake


Ja men ni ser ju.
To.Die.For!

Denna skönhet kommer från Ellos och går loss på 549 kr. Jag tror att det är det faktum att ljusen också är svarta som gjorde denna så sober och läcker. Men det jag gillar med den mest av allt är att den skriker svenkst hentverk och klassiskt tidlös. Den här skulle ha funkat lika bra desigmässigt för 100 år sedan (minus sladden då förstås;) som den gör idag, visst?! :)






1 kommentar :

  1. Men taaaaaaaaaaack finaste !!!! :D
    Dom är från H&M juuu ;D hehe.

    SUPERSNYGG ljusstake !!!!!!!!!! Jag mååste bannemig köpa nya, mina hjärtan störde mig redan förra året :P haha.
    Ljusbrickan blev också kaanonsnygg, du är bra påhittig du ;) <3

    PUSS

    SvaraRadera