Den som är den

Den som är den

fredag 1 mars 2013

House Doctor matta

Matta House Doctor, mått 180x270 cm, 995 kr

Är ju som sagt på jakt efter en matta, eller egentligen mattor, men först och främst till köket. Dock vill jag ha en ljus matta i köket. Jo jag vet, men vi har ju faktiskt inga barn förutom varannan helg så vi har nog råd att lyxa på oss en ljus mattta. Men så hittade jag denna, här och velar nu fram och tillbaka. Henrik tyckte inte om den sa han, den stressade han. Haha. Han har fått en otrolig irriterande ovan min kära sambo, han har börjat lägga sig i inredningen här hemma. Jag som trodde att vi hade en tyst överenskommelse att jag har fria tyglar vad gäller vårat hem och han inte har någon som helst röst i nått. Men det kanske bara var vad jag trodde de ;)

Nyss kom Henke Penke hem från bandyn, barnen sover sedan länge och jag sitter med ett glas påskmust och osthjärtan i soffan medan jag kollar på MIB. 

Imorgon blir det badhuset för hela slanten, även Henrik följer med den här gången. Han är inte riktigt badhus killen så han kommer sitta på land och hålla koll på oss säger han :)

Nä nu ska jag fortsätta leta mattor. 

STOR kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar