Den som är den

Den som är den

torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtansdag - alone style

Henriks parfym kom med posten idag och väntar fint på honom. Han har beställt den själv så det är en gåva från oss båda iof. 


Jag skulle laga lunch till mig, pasta carbonara. 


Uppstyrt och fint satt jag där och stirrade in i väggen medan jag lyssnade på Pink och Funs nya låt Just give me a reason


Nu ramlade sambon in också och luktar ny parfym så jag antar att han hittat på den. 
Snart ska han iväg på innebandy träning så jag ska väl torr raka benen, raggarduscha och gräva fram något fint att dra över min nu uppblåsta, torra och bleka kropp. Idag när jag vaknade hade jag 4 nya kompisar på kind och haka. Jahapp, hej och välkomna på alla hjärtans dag tänkte jag.

Vi ses och höres lite senare ;)
Ha en förträfflig kväll, vad än ni tar er för!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar