Den som är den

Den som är den

söndag 3 februari 2013

Everything you see i owe to spaghetti




Nya tavlor Ikea och nya kläder på rea från Gina Tricot

Vilken dag hörni!

Vilken sol :)

Idag åkte Anna och Jocke hem efter en minst sagt intensiv helg. Det kan inte bli annat när jag och Anna är under samma tak. 
Sen åkte vi som redan skrivet till våra stödbarn där det bjöds på fika, en stros på sjön, memorie och jätte god mat. Mango Chutney med pressad potatis. Det bara måste jag prova göra här hemma också. 
Så jädrans gott var det! 

Vi kom hem rätt sent och jag har sedan dess legat raklång i soffan med datorn på magen. Henrik han kikade klart på Palme serien som gått och nu.. ja nu ska jag gå och lägga mig för fyyy fasen vad trött jag är!

Godnatt!






Inga kommentarer :

Skicka en kommentar