Den som är den

Den som är den

tisdag 29 januari 2013

Hunkydory







Jag är ett fan, ett stooort fan (!!!) 

Jag ser, vitt på vitt, jag ser pasteller och ljusa kulörer. Jag ser också fransar och metalldetaljer.
Jag ser skor jag bara måste ha ;)

Goder morgon !

Här sitter jag i ett alldeles tyst hem, inget hörs förutom ett svagt brummande från datorn när den dyker i Google. 

En kopp kaffe och ett solrosfröbröd har jag hunnit peta i mig trots den tidiga klockan.
Den här veckan ska få gå i "fixa klart så mycket som jag bara hinner innan Anna och Jocke kommer hit i helgen.s" tecken.

Sen har jag funderat också och jag har fått nog, nu ska vi ta tag i att göra om sovrummet. Jag klarar inte av att lägga mig i vår 1.20 säng som står i ett rum där någon kräkts beiget på väggarna mycket längre till. 
Nu är det nog!

Större säng, tapeter och färg, bara där skulle det kännas behagligt att krypa till kojs. Och att krypa till kojs ska ju inte vara något annat än behagligt tycker jag. Det är där vi vilar upp oss ju.
Nähäpp, om jag ska ta och klä på mig då?

Ha en jätte fin dag! 
Stor kram

1 kommentar :

  1. Huuuuur snygga outfits somheelst !! ;)

    Hur skumt förresten, innan jag började läsa detta inlägg sa jag till M att jag bestämt att jag ska åka till dig någon helg nu i feb och att jag ska kolla med Anna, eller Hanna (kollade med henne förra veckan man fick aldrig något riktigt ja) om någon utav dom vill följa med. Så läser jag nu att Anna ska komma i helgen, typiskt !! Kan ju kolla med henne endå juförsig :)
    En sak är iaf säker, jag SKA komma, någon dag i feb, så är det bara, förbered dig på de !! ;D

    PUUUUUUSSSS

    SvaraRadera