Den som är den

Den som är den

lördag 26 januari 2013

Barnet i sig




Här råder det pyssel för hela slanten. 
Det yr färg överallt och jag förskjuter tankarna om att det vid ett senare tillfälle ska torkas upp ... :S

Henrik agerar lekfarbror och jag ställde upp som fotograf för att föreviga stunden. 
Innan vi fattade hur de de där blåspennorna fungerade då... hej kom och hjälp mig vad avancerat det ska behöva vara då. Var det nå fel på kottar och fyra pinnar eller ?? 
Just asking.

Jag antar också att barnen kommer överleva oss alla ikväll eftersom de tog sig friheten att sova 2 timmar på eftermiddagen. Det tog två man att få liv i dem och inte ens då var de vid liv. Vi tog ett varsitt barn och satte dom framför en varsin tallrik med mat och jag tror inte de fattade vad som hade hänt. Inte ett enda ord kröp ur dom under matstunden och då frågade Henrik dem alla möjliga saker om dagen, badhuset, den långa promenaden och dylikt.
De stirrade med tom blick och man riktigt såg på dem att de tänkte.. 
va..tyst..gubbe.. !

Ja det är ju underbart :D


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar