Den som är den

Den som är den

fredag 7 december 2012

Späckade tider

Hej och hå!

Ja det har varit lite späckat på sistone. Eller egentligen inte men det har hunnits med en massa fix inför ett par avslutningar på jobbet, julfest och övertid :)
Det var julfest på jobbet i onsdags, temat vara blodbad a la 1600-tal. "festkommittén" som består utav frivilliga från TRV hade verkligen lyckats göra det till en alldeles speciell kväll. Jag skrattade tills jag fick kramp och jag och min granne bredvid mig, Rikard, satt som i krok på varandra.
Hela kvällen skulle ju vara så där mystisk och läskig så belysningen var inte den mest optimala för att ta bilder så jag har inte många sådana. 
Här hade alla bödlar samlat oss för att gå igenom kvällen och aktiviteterna. 

Det blev ett litet mysterium som vi skulle lösa i grupper och tävla mot varandra. Bland bödlarna fanns en massmördare, och med hjälp utav olika ledtrådar vid de olika aktiviteterna skulle man lista ut vem det var:)


Jag lyckades ta ett halvtappert på mig själv med en julöl iaf =)

Nej mina vänner, ni ser inte fel, där har ni mig med en blå burk alkohol i handen. 
Needless to say att jag var braaaa på röven efter de där och beslöt mig för att chilla när jag märkte att tendenserna att "tycka väldigt mycket om alla" började dyka upp.
Jag är ju en sådan där som blir mysfull jag. Tycker allt är så trevligt och mysigt, tycker att den största idioten jag vet är det bästa som har hänt mig, älskar han som lånade ut tändaren på gatan, flirtar med chefen.. ja men ni fattar. 
Det gååår ju bara inte att ha mig full !

Hörs igen lite sneare=)
Pöss

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar