Den som är den

Den som är den

måndag 12 november 2012

Utväxt med stort U


 

Hur kan en människa som inte gjort annat med sin tid än att färga håret i diverse kulörer tappa det så pass mycket?? Ja, vem vet. Men detta är iallafall relutatet av månaders missunande från min sida. Jag trodde jag gjorde håret en tjänst genom att tagga ner med kemikalierna för att låta det återhämta sig, andas, bli friskt igen. Jag gick tillochmed till en frisör och klippte topparna (vilket jag aldrig gör igen by the way) och vad är tacken. En gul utväxt och torra, fnasiga toppar.
That's it! Fram med väteoxiden, här ska det elimineras utväxter som aldrig förr!
 
Men... jag vet inte vad jag vill ha. Jag har kört på brunt nu ett bra tag. Jag känner för en förändring. Jag med min kalla hudton måste ha en varm färg säger dom som vet. Ja det blir ju inte mycket varmare än den uringula pissfärgen som tittar fram inte.
 
Hahaa

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar