Den som är den

Den som är den

söndag 18 november 2012

Söndag

 
Men hualigen vilken söndag!
Grått, disigt, regnig och kallt. Det blir definitivt en innedag idag.
 
Jag skulle vilja pyssla lite mer, fick mersmak från igår då jag knåpade ihop en "lykta". Vet inte om jag tyckte det blev så bra, MEN, jag har gjort den själv och sen får man väl se den som en prototyp. Nästa gång kanske det blir bättre för att jag vet vad jag ska och inte ska göra.
 
Idag är jag sugen på att sy hissgardiner till köket, plus att jag håller på och söker mig blind på internet efter en matta till köket. Jag vet att jag vill ha en randig matta, just för att om man ska prata feng shui, få in lite mer trä till köket. Randigt = trä element.
Jag känner att jag har ett överslag av metall och jord... tror jag. Jag är lite ringrostig i detta då jag håller på och självlär mig själv tills jag har både råd och tid att utbilda mig inom ämnet.
 
Nej, nu måste jag sno på mig nå kläder, kan inte sitta här i nattsärken hela dagen.
Eller kan jag .... :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar