Den som är den

Den som är den

lördag 24 november 2012

Ny jacka

 

(L.O.G.G Jacka 350:- HM)
 
 
Idag hittade jag den jacka jag har varit och tallat på nedsatt med halva priset.
Den tar jaaaag, förklarade jag medan jag sprang mot kassan.

Jag är lite kär i färgen faktiskt. Den första jag tittade på var marinblå. Så mörk att den såg svart ut, men den var slut så då fick det bli en sådan. Och glad är jag för det. Färgen är ju verkligen skit snygg! Det är bra att man pressas att välja färg för en gångsskull :)
 
Så var det de här med korten. Jag har frenetiskt letat igenom bloggen nu och det ser ut som att det "bara" är korten från september som är borta. Alltså sedan jag bytte namn på bloggen från Emma Sundgren till Att alltid vara den som är den.. och är inte DET passande så säg!?
Hahahaa jag dööör. Jag kunde verkligen inte ha hittat ett mer passande namn på min blogg.
Ni måste ju vid det här laget vara beredd på att hålla med? :)
 
Min lösning på detta problem blir att, i den takt mitt psyke orkar, ladda ner de fölorade bilderna igen.
Phuuuu........
 
 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar