Den som är den

Den som är den

måndag 26 november 2012

Det här med att väcka tuppen

 

 
Japp, idag var det jag som fick sparka igång tuppen. 05.00 ringde klockan och jag gick upp utan att protestera.
 
Jag har börjat sova så dåligt på sistone. Jag vet inte vad det är som ligger och gnager, men vad det än är så gör det att jag vaknar säkert ett tiotal gånger per natt. Minst!
 
Eftersom vi fortfarande sover i en 1.20 säng jag och min kompanjon så blir det att han känner av min oro och vaknar han med.
 
2 problem som måste lösas ser jag framför mig nu, 1. figurera ut vad som håller mig vaken och 2. Köpa större säng!!! 
 
Här sitter jag nu och äter min frukost, påklädd, inte sminkad dock, men pigg.
Så här borde man ju göra varje morgon. Kliva upp i tid och få egenstund innan arbete.
 
Nej, nu ska jag hälsa på några bloggar sen ska jag kissa på sticka :)
 
Ha en fin dag nu! 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar