Den som är den

Den som är den

måndag 1 oktober 2012

Den, Pappa Charles och pruppen


Min pojkvän, A.K. A Pappa Charles, har ett underligt beteende som sker vid nattetid. Med blotta ögat kan det se ut som att han sover djupt med huvudet tungt på kudden och med munnen öppen som ett fågelnäste. Men det är fel! Jag har en känsla av han bara är och sover på ytspänningen.
Detta hände för ett par nätter sedan;
Vi hade gått och lagt oss, Henrik somnade redan medan han tog av sig sista strumpan och hade hunnit sova ett bra tag när jag låg och försökte brotta tillbaka en fis som hade gett sig tillkänna. Jag var alldeles för trött för att kliva upp, men jag ville inte heller fisa under täcket, där vi båda låg. Så jag tänkte.. Äsch, jag skickar tillbaka den och tar itu med den imorgon istället. Jag gosade ner mig lite bättre i sängen, rörde på mig, gäspade och gnydde lite när jag andades ut. Det var då Henrik som så han gjort så många gånger förr hoppar upp i sängen med sin egen ljudeffekt ”wooooh”.  Jag blir så jävla rädd av hans plötsliga utfall så att jag skriker jag med och pruppar samtidigt .
Alltså…
kom.i.gen.

2 kommentarer :