Den som är den

Den som är den

torsdag 20 september 2012

Jag bara älskar denna butik!

 
Cubby Organizer - Black
 
  
 
 
(Bilder lånade av Potterybarn)
 
Jag tjatar och jag nöter om butiker vartannat. Förr var det  Classe O som fick det att pirra lite extra. Men nu, hej och hå.
Jag tror banne mig att jag måste ha varit en gammal nordstats amerikan i mitt förra liv och bilder av ett ombonat, maffigt hem klädd med en stor veranda får ju mitt hjärta att klappa lite extra.
Det spelar ingen roll hur mycket jag än kämpar emot och försöker vara minimalistisk och "vit" så går det bara inte när jag ser sådana miljöer.
Jag måste bli starkare och jag måste börja lyssna på the voice, within helt enkelt ;)
 
Och den viskar... "flytta till Chicago Emma".....
 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar