Den som är den

Den som är den

onsdag 8 augusti 2012

Sitter och fnular

 
Garderober för små sovrum
 
På hur jag på bästa sätt ska få ihop mitt garderobsrum/hobbyrum.
Det är inte lätt då det finns oändligt många snygga lösningar så jag vet inte HUR jag vill ha det, men jag vet hur jag INTE vill ha det i alla fall och det är ett steg i någon riktning.

Jag vet att jag inte vill att kläderna ska synas. Klädställningar i all ära och vad jäkla läckert det är när det görs på rätt sätt.
Men i min värld och i mitt knepiga psyke skulle det bli för konstigt om jag inte fick A, hänga i storleksordning (alltså från klänningar till t-shirts) och B, hänga i färgskala.
Men då jag är A, lat och slarvig och B, otålmodig så kommer det aldrig att fungera.
Jag måste få göra det fint på mitt sätt och det är det sätt när man pular in saker där dem inte syns och putsar lite på utsidan. Det är få dagar jag faktiskt gör något så där riktigt ordentligt.

Jag tror och är byggd som så att det som ändå inte syns lider jag inte av. Men sådanr som jag måste se får inte, jag repeterar får inte hänga snett, vara i oordning eller vara osymetriskt lagt på något vis. Det är dem lagar vi lever och följer här hemma förstår ni.
Hahaha:D

Men nu har jag tror jag kommit på en provisorisk lösning på det hela tills vi har råd att spendera tusenlappar på bara en garderobslösning. Det kommer, det kommer, dock inte just nu och just nu måste mina kläder få hänga och inte ligga och såsa tills sig i dem där förbannande blåa påsarna med gul text!
 
Jag är svag för dem inte så konventionella men så in i benet enkla lösningarna!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar