Den som är den

Den som är den

fredag 3 augusti 2012

Paket

Tröttast i hela Sverige just nu, Henrik Johansson hahaha




Han fick öppna två från mig nu direkt på morgonen, JAG kunde inte hålla mig haha
Det blev en ny höst jacka som han tjatat om. Han har inte tjatat om någon speciell sort så jag tog en nu jag tyckte var snygg och som jag vet att Henrik skulle vara jätte fin i, och jag hade rätt :D

Sen en tröja, likadan som han har vit, jag ääälskar dom tröjorna! Sen har jag gjort i ordning ett litet annat knyte av arrangemang åt honom. Inget stort men något fint och behövligt för oss båda.

Vad det är skriver jag säkert om när det väl blir av :)

 Nu har min kärlek som jag ställde klockan på 05.00 för, även fast det blev tidigare, för att hinna göra god frukost till beslutat sig för att tacka för sig och sova en stund till.. så nu sitter jag här och njuter av tystnaden med en kopp kaffe. En morgon kan inte starta bättre än så här känner jag.



1 kommentar :