Den som är den

Den som är den

onsdag 15 augusti 2012

Lyckligt lottad



Ibland tar jag en paus och stannar upp och bara reflekterar över livet i det stora hela. Jag tänker på vart jag har befunnit mig och vart jag är idag. Jag tänker på de vägar som lett hit och jag tänker på hur lycklig jag är.
Det kan vara den minsta saken som sätter igång dessa tankar, som nu, ett kort från förra semestern när jag går ute i regnet på väg hem från affären. Och det är inte kortet i sig som gör mig lycklig utan att jag minns hur jag i den stunden kände och det gör mig så innerligt lycklig. Det gör mig om något mer säker än någonsin att jag är på rätt väg och att jag faktiskt har träffat den stora kärleken och det gör mig hoppfull inför det liv vi kommer ha och redan har.
Min kärlek och det liv jag lever idag med Henrik ger mersmak och jag ser framemot varje ögonblick vi kommer dela. Det låter så djupt och dramatiskt kanske, men det är precis så här jag känner. Precis så här är det ju och jag är så glad över det. Jag är så glad över att få känna det jag känner varje dag.
Bara det gör mig till en lyckligt lottad brud J

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar