Den som är den

Den som är den

tisdag 7 augusti 2012

Grå morgon



Jag mår som fisken i vattnet nu när det är så där mysigt murrigt när man kliver upp.
Jag är konstigt nog piggare och skuttar upp i tid för att få en hel morgon att bara gå omkring och jäsa i morgonrocken en stund, göra sig i ordning i godan ro och dricka ett par koppar kaffe.
Ahhh... "Livsnjutning pågår" skulle det hänga en skylt utanför liksom!
Henrik som är av lite tröttare natur packade även med sig kaffe på färden:)   


Varför ser jag inte ön och hur ofärdig den är när jag är hemma för?!!! Jag ser det alltid när jag kollar på kort och stör mig nå så grnjäkligt på den! Men nu är det som sådant att jag orkar helt enketl inte måla när jag kommer hem så jag antar att det kommer att få se ut så där tills i helgen.. Sen ska det ju även kaklas också, måste bara hitta ett lagom dyrt/billigt kakel som är drop dead gorgeous! Har bara inte hittat något ännu:P

Jag märker att jag blir mer och mer höst i mig då jag utan att jag tänker på det har börjat plocka fram mer gråaktiga toner och köpt nya kuddfodral till soffan i färgerna vitt, svart, mösntrat och är nu ute efter en Ocragul kudde.
Perfekt i höst mörkret :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar