Den som är den

Den som är den

fredag 10 augusti 2012

Den stora kärleken






Jag klagar jämt på att det finns alldeles för lite kort på mig och Henrik tillsammans så jag tvingade honom mer eller mindre att vara med på ett par när vi var och åt frukost på Mcdonalds förra söndagen i väntan på att det stora varuhuset skulle öppna :)

Det roliga med söndagen var inte bara det att vi köpte utemöbler, nej, ni förstår det blev ju även höst i söndags. På riktigt! Det har regnat konstant sedan vi kom hem med våra nya fina utemöbler och löven har dessutom skiftat färg. Det är ju för faan helt otroooligt, det är ju bara den 10 augusti och lite som Perra sjunger;
"Juni, juli, augusti

För vindarna är varma dååååå"


Vindarna ska ju för fan vara varma då?! Sommaren tycker man ju ska hålla i sig augusti ut åtminstone. Men neeeeeeeeeeeeeej, inte när Emma Sundgren tar tummen ur och faktiskt gör ett ryck, DÅ ska det då minsann bli höst. Jo jag är ju där ibland där jag tror att livet, universum och allting (för att citera Douglas Adams) centrerar runt mig. Så jag är ledsen hörni, att ni nu också drabbats av höst men att det bara har att göra med att jag köpt utemöbler. 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar