Den som är den

Den som är den

lördag 4 augusti 2012

Baddräkt





Här skuttar jag omkring iförd en baddräkt som lovat mig att bli exotisk och sofistikerat sexig.
Jag känner mig lurad...
Mer hål = mer blottning av diverse blekt fläsk som korvar sig.
Men,  om jag bara sitter med rak rygg och tittar framåt så kan det funka. 


Nu har precis en utav Henriks kompisar varit här och sagt hej, men han skulle på konsert ikväll så han  åkte precis och Henrik åkte och handlade lite mat, själv är jag hemma och tycker synd om mig själv en skvätt. Jag har ju så förbannat ont i magen till den grad att jag inte kan sitta och ibland inte gå. Det är min Endometrios som har triggats igång utav de 57 liter blod jag blöder ut varje dag. (ursäkta, men jävlar va less jag är på detta just nu!). Min Endo sitter ju mellan livmodern och urinröret plus på tarmen så som det ser ut just nu kan jag inte gå på toa, hur mycket jag än skulle behöva göra det. 
Igår när jag kom hem från jobbet hade jag även feber så jag blev livrädd att jag åkt på en infektion i samband med skrapningen men idag har jag ingen feber så det känns som att der kanske är lite lugnt. Min läkare ringer på måndag så vi får se vad han säger.
Själv är jag på vippen, helt seriöst att säga åt han att boka operation för att ta bort skiten, bort med allt. Livmoder, äggledare och allt som hör till. Låt mig gå i pension nu innan jag gör en egen operation med en slö smörkniv här hemma!!! 

Ja, det här humöret är jag på idag! :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar