Heej Moster :)
Ser att du har kommenterat lite och eftersom du inte har en blogg, dock kommer du säga att du har en telefon (haha), så svarar jag här :P
Misten beställde jag från parfymonline i alla fall, gå in dit och kika!
Haha bullmamma Malin... hmm, jag vet inte jag men om jag blir något åt det hållet, fotbolls/bulll mamma så vet jag ju vem jag har att tacka för det ;)
Hur har ni haft det på semestern? :)
Vi är inne på sista veckan nu snart.. hualigen! Jag har försökt att övertala Henrik att klättra på jobbet så att jag så småningom får bli lyx hustru och vara hemma istället, jag behövs här känner jag :P
Saknar dig moster !!
KRAM
Skäms inte men du har en sentimental moster. Kan inte hålla tårarna borta när jag läser vad som händer i ditt liv. Detta som kommer är glädjetårar.
SvaraRaderaÄr så glad att du är med Henrik å det liv ni har och skapar.
Självklart ska Henrik växa inom jobbet så du kan bli en bloggande lyxhustru.
Hustru...hoppas man blir inbjuden :)
Bullmamma kommer nog från din mamma. Hon var den som bana min väg för sockerkakssmet å sen vart det värre :) fråga henne.....
Det syns inte på henne men en annan får springa 6 km varannan dag och träna på gym :(
Jag skäms att vi inte har varit ner,MEN vi hinner.
Jag håller mig uppdaterad via din blogg...och ja..jag tycker att telefonen funkar lika bra att kommunicera på ;)
Hälsa med dig och stor kram!!