Den som är den

Den som är den

måndag 2 juli 2012

Det händer mycket men lite gott

Hej allesammen.

Det händer mycket i mitt liv just nu, alldeles för mycket. Men inget utav det gott. Jag har ingen som helst energi när dagen lagt sig att blogga då jag inte vet vad jag skulle skriva. Vill inte heller vara falsk mot mig själv och tvinga mig själv att skriva ett inlägg om inredning eller fiffiga rörelser när det enda jag kan tänka på är hur jag håller min familj levande och på fötter. jag jobbar på det, att distansera mig och bygga upp en vardag som är fylld med 90 % kärlek, lycka och vardagsbestyr med 10 % hjärtekross och knutar i magen.

Det är kanske inte det roligaste att berätta om men det är som det är nu och jag kommer att komma tillbaka med ny energi och roligare saker att dela med mig av.


Stor kram från mig

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar