Jag kan inte förklara varför. Det enda jag vet är att jag ÄR så djupt
olycklig just nu. Nu när jag borde vara som lyckligast. Jag borde gå omkring
och vara så tacksam just nu. jag har ju det bra! Fantastiskt bra, finns inget att klaga på. Vårt boende ligger otroligt fint till, jag har en underbar kille som får mig att skratta varje dag, jag
är äntligen gravid och snart vankas det även 4 veckors semester. Jag har ju en
tillsynes ljus tid framför mig men ändå kan jag inte förmå mig till att vara
lycklig. Vad är det för förbannat fel, tänker jag hela tiden. ”skärp dig!
Men ja, kanske ska man bara infinna sig att man kommer i olika
perioder och att allt inte kan vara bra hela tiden för hur ska man då veta om
att man har det bra, och all den andra smörjan man matar sig själv med
konstant. Kanske ligger det någon sanning i där.
Det enda jag vet är att det banne mig inte spelar någon roll hur jäkla
låg jag än blir så jag ger aldrig upp, jag lägger mig aldrig platt och jag
kämpar alltid på som en jävla galning. Konstigt, drygt också ibland när det
enda man vill är att ligga och slicka sina sår men otroligt tacksamt i
slutändan.
Nu får vi se om denna period har ett naturligt avslut eller om jag är
tvungen att ta tag i saker själv och det kan se ut på lite olika sätt. Ett
avbrott och en resa kanske. Jag åker ju till Gävle nästa fredag, kanske gör det
susen. Det borde det göra J
Ja det var väl allt ält från mig denna dag, kom gärna tillbaka imorgon
då jag tar mig an ältandet igen fast då från en annan vinkel ;)
Haha
Ha det bäst allihop och smörj in er om ni ska vara i solen *hyttar med
hela näven*
Oh vilket dåligt samvete jag får... Jag hann inte fråga dig idag hur du mår, inte så att jag vill vara indiskret, utan bara för att det var länge sen vi sågs känns det som och att läsa nu att du är lite lägre än vanligt är trist. Fast man får vara låg ibland. Jag har alltid gillat ligga på marken och kolla världen nedifrån. Man får ju en annan perspektiv!
SvaraRaderaAnyway, ta hand om dig och du får en kram nu!