Den som är den

Den som är den

tisdag 15 juli 2014

Tacotisdag





Idag är det tacotisdag här hemma :) Vi dukade upp i vardagsrummet så att vi kunde sitta och äta precis hur länge och mycket man vi ville samtidigt som vi tittade på en bra film.


Det är väl lite vardagslyx ändå känner jag. Uppkrupen med en massa gott så där mitt i veckan efter en lååååång ass dag på jobbet. 


Farbror blå :)


Alltså hej och hå vad lé jag är på dessa Spode tallrikar nu. 
Det är väl priset man får betala när man köper något som är så hypat antar jag. Det är inte alls att de är fula eller inget att ha, tvärtom. Dessa kommer säkert att stå sig längre än mig här i livet, men jag tror att jag nog ser framemot att använda dem igen när man inte ser dem på vartannat Instagramkonto eller blogg.


Nu är filmen slut, maten är bortplockad och jag sitter här nu med en kopp kaffe och funderar på vad jag ska för mig nu. Känner att jag har lite energi över som jag kan lägga på något.



Hoppas att ni har en fin kväll?! 

Stor kram från mig

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar