Den som är den

Den som är den

tisdag 22 juli 2014

Då var de här - House Doctor Höst och Vinter 2014



Japp, nu är dem här. Pressbilderna från House Doctors AW kollktion. Nyheten såg jag hos Trendenser som hänvisade till Trendspanarna för fler bilder. 
Ja ni vet hur det är det där med källor i bloggvärlden ;)


Det fann en hel uppsjö av fantastiskt stylade bilder på fantastiska produkter. Vissa saker man tycker sig sett förr. Nagelljusstaken exempelvis, den finns i någon mässing/svart variant här, spegeln som påminner lite om Asplunds. 
Men ändock tappar man bort sig i dessa miljöer och ja, House Doctor gör en väldigt sällan besviken.

Jag har plockat ut de bilder som tilltalade Mig mest, för fler bilder är det bara att hoppa in till Trendspanarna.
Kolla och njut
  



Glasbord ;)


Spegeln som påminner mig lite om Asplunds.


Gissar att dessa kommer i set om 3 som de andra gjort. Ni vet de grafiska med julmotiv och text.


Alltså den här bänken!

Det är något med det klassiskt randiga och träet,som jag gärna vill gissa är ek eller åtminstone eklikt, som framkallar ett behag i mig. 
den kittlar både kretivitetsknölen och njutningsnerven. 

Alla har väl sådana?!



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar