Den som är den

Den som är den

torsdag 19 juni 2014

Total avslappning



Så här hittade Henrik mig när han kom hem från jobbet. Jag jobbade halvdag idag och det första jag gjorde var att hoppa ur kontorskläderna, duscha, hoppa i något mjukare, på men en ansiktsmask från My beauty, på med lite té, in under täcket, på med datorn och Länge leve Bernie 2. Ahhhhhhhhh..... total avslappning. T.O.T.A.L!


Medan jag satt och hysteriskrattade la sig Henrik och stödvilade bredvid till klockan ringde och det var dags för honom att åka iväg på fotbollsträning.

Han inväntas vilken stund som helst och då ska vi smaska tacos och fortsätta med sängcampingen I got going on här. 
Det är ju inte ett hårt liv man lever om man säg ;)



Imorgon bär det av till Jönköping för att bo på hotell och bara vara, inte göra något eller göra allt. Beroende på vad vi vill just i den stunden. Vi kör en annorlunda midsommar i år alltså, men jääklar vad jag längtar. Bort, bort, bort från vardagsbestyr och mot, mot, mot synd och hotellfrukost!



Vågar man ställa en fråga .. haha känner mig oftast som en idiot för det är näääästan aldrig någon som svarar så jag blir hon, den där som pratar med sig själv ;)


Vad ska ni göra imorgon??

Kraaaam



2 kommentarer :

  1. Fråga på bara;) Jag ska fira traditionell midsommar med alldeles för mycket mat, förmodligen dans i regn och lite kyla på det. Men det är ett himla roligt sällskap och Wilma pratar om blommor i håret och köttbullar att äta så jag tror nog det blir himla bra ändå:)
    Såg himla skönt ut det där, kunde också göra så innan jag fick barn men nu? Ne, går knappt på toa sjäv...haha!

    Ha sköna dagar nu, lät inte så dumt det du ska göra heller!
    kramrkram

    SvaraRadera
  2. Åh, vad skönt att bara komma hemifrån och mysa på tu man hand! Här blir det midsommarfirande med familjen, var tänkt att åka ut till Hönö men väderprognosen såg dyster ut och då gjorde jag ändringar. Sen ändrade dem sig dem där hallåorna på tv4vädret till solsken igen och då orkade jag verkligen inte tänka om igen..hihi.
    Ha en härlig midsommar!

    Kram Bella

    SvaraRadera