Den som är den

Den som är den

torsdag 5 juni 2014

I väntans tider


Vissa är gravida under den meningen men inte jag.
Jag väntar på stolar! :) 

Dining area_black

Och inte vilka stolar som helst. Karmstolarna från Thonet!!! 
Me so happy att jag kissar på mig lite granna varje gång jag tänker på det. 
Vilket är jämt.

Det är de stolar som ni ser på bilden, de med svart sits istället för naturfärgad rotting. Som förövrigt är super snygga. Men, jag växte upp med rottingstolar och vet hur de blir efter ett tag. Aotj!
Bilden är tagen hemma hos den fantastiskt vackra och talangfulla Nina som driver bloggen och portalen Stylizimo.

9 veckors väntan alltså, 1 down, 8 to go.

Nähäpp, om man ska ta på sig arbetshandskarna igen och göra lite nytta.
Hoppas att ni har en finare torsdag, vädermässigt, än vad vi hör i Östergötland har!

Krams

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar