Den som är den

Den som är den

fredag 2 maj 2014

Som ett pungbråck



Typ. Eller så känns det iaf. Inatt sov jag lika gott som ett pungbråck ungefär och vaknade en gång var tionde minut eller så. det stavas inre stress. 

Men lika gla' för det är ja'!

Idag får gå i sammanställningens anda och nu ska jag nog ta och analysera och sammanställa vad vi har så att vi vet vart vi ska härifrån. 
På tisdag ska jag på möte igen med Nyföretagarecentrum och om det finns fler som mig som har en idé eller som vill starta något så rekommenderar jag Nyföretagarecentrum, varmt! Jag kunde inte ha fått bättre rådgivare. Min Kristine :)

Ror vi det här i hamn ska hon få en stor blöt kyss av mig. Och kanske en korg. Jag älskar korgar! Massa göttans och en massa plockihop saker. 


Nej, nu ska här handlas mat innan kidsen kommer i helgen. 

Ha en fin en! 


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar