Den som är den

Den som är den

torsdag 8 maj 2014

Pizza-muffins



I helgen som var gjorde jag pizzamuffins med barnen och jeeeklar så goda de blev! Så enkelt, så smidigt och så gott. Det här bara måste jag göra igen.


Vanlig pizzadeg. Jag gjorde egen men på burk funkar precis lika bra.


Muffinsform som jag smorde innan jag knölade ner mina degcirklar.


Och tjoff in i ugnen i ca 12 minuter i 200 grader.


Et voila: ) Muffins!


Serverades med bea såklart ;)


Jag är tyst på bloggen, I know, men bloggen ligger tyvärr inte i fokuset nu. 
Men det kommer att bli bättre :)
 Det måste ju finnas något att skriva om också, och jag troooor inte att ni vill läsa om mina dagar just nu heller (haha). 

Tills dess sticker jag in huvudet lite då och då och bara kollar läget lite. 

Massa kramar till er från mig


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar