Den som är den

Den som är den

söndag 25 maj 2014

Men driver dom med oss?

Jotex ICON tuftad matta 160x225 cm

.Nu tror ni att jag har lagt upp en matta från Chhatwal & Johnsson, visst?

Fel! 

Detta är en matta från Ellos och kostar 649 kr för den största och 429 för deras minsta. 

Galet! Helt galet...

Om ni vill få er en liten påminnelse om hur originalet ser ut kommer en repris här

Dhurry Wool New Geometric - Light Grey/Grey 180 x 272

Ja vad säger ni?? 

Det går inte att missta sig om vilka de som designat mattan för Ellos har inspirerats av ;)

Men säger jag, men, jag skulle nog ändå jag spara och satsa på en matta från Chhatwal & Johnsson då det är något man dregglat över och det skulle kännas som att man unnade sig och investerade i något hållbart.


Denna är och förblir min favorit


Vackert och såå klassiskt :D

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar