Den som är den

Den som är den

tisdag 29 april 2014

Känslan när man längtar efter en hög med skit att skyffla


Om någon kan komma hit och skjuta mig så vore jag evigt tacksam! 
Jag hade hellre mockat elefantskit som nådde upp till hakan än att sitta och få något vettigt ur DB Shenker och Tullverket just nu!!!!!! 

"Nej, du måste ringa till Företagarna om du vill få fram dem siffrorna, dem har inte vi" säger en oangegerad röst från DB Shenker.

"Vi kan inte säga någonting om vad något kommer kosta, sådana siffror har inte vi, det måste du ta med DB Shenker" säger en bestämd röst från Företagarna "men jag kan koppla dig till Tommy så får han förklara"

Tommy säger att jag måste ringa DB Shenker.... 


Skjut.MIG!


Ska jag behöva bli gråhårig för att någon ska ge mig ett svar!????




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar