Den som är den

Den som är den

tisdag 1 april 2014

Ett nytt soffbord



Ett soffbord till Ambivalent Home's sortimentet. 


Ett soffbord med en härdad glasskiva på ett underrede av kallt stål. Den perfekta kombinationen där mjuk elegans möter hård industri.



Jag är verkligen förälskad i bordet och jag har döpt henne till Glassy ;) 


Min filosofi är att möblerna ska kännas rejäla men ändå vara luftiga, att de ska synas men inte ta över och vara tidlösa men med ett anspråkslöst utseende kunna förändras efter trendens vindar.


Bordet kommer att säljas med vitt eller svart underrede och storleken är 80*80 cm. 


Vill ni ha er en egen Glassy kan ni mejla mig på ambivalenthome@live.se.
(Sen kommer bordet att säljas via min webbshop)

Ha en fin första april, och var snälla mot varandra nu :) 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar