Den som är den

Den som är den

tisdag 4 mars 2014

Sanningen om mig - gammal blogg


Klicka för att stänga bilden

Hittade på min gamla blogg och sitter nu här och kissar blod för att det är så roligt :)
Om Henrik också tycker att det är roligt.. not so much. 
Vilket bara gör det ännu roligare!

Här har ni ett litet utdrag ur bloggen;

"Jag är en obotlig tidsoptimist vilket gör att jag inte sällan utan alltid är sen, jag är spontan och otålig vilket i sin tur gör att projekt/idéer som tar mer än 5 minuter att göra aldrig blir klara. Jag är givmild, omtänksam och analytisk. 
Officiellt är jag fördomsfri, men om sanningen ska fram kanske jag är den som dömer mest. 
Jag är en fisk alltså dömd att leva mitt liv i fantasin. Jag är faderlös, rödhårig, neurotisk och har vissa drag av OCD. Man kan tro att jag har damp, men det är bara min manodepressiva sida, jag tycker att jag är rolig, det gör ingen annan. 
Jag älskar inredning, jag drömmer om att vara egen företagare, men eftersom jag en  gul människa kommer det sannolikt aldrig att ske. Jag är lite av en ensamvarg men eftersom jag behöver en ledare är jag alltid vilsen. Hela jag är ganska medel, jagär inte kort men inte heller lång, jag drar S i kläder, 38 i skor men köper oftast 37. Jag kan inte bli brun och är alltså blek, jag har gråa ögon och hade en gång i tiden fräknar men dom försvann någon gång då jag inte tittade....."

Jag kan säga att inte mycket har skett sen jag skrev det här, jag är EXAKT sån här! :)



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar