Den som är den

Den som är den

lördag 15 mars 2014

House Doctor blues



Apropå att vilja vara med och slåss om den där smaskiga marknaden har nog House Doctor inte heller missat att blåvitt porslin is the shit. Jag menar, titta bara på Spode!

Ett Spode underlägg eller en tallrik är nog snart lika vanligt förekommande i våra hem som elen skulle jag tro. 


Även fast jag tror att det är mycket på grund utav att Spode slagit så hårt och verkligen satt det blåvita porslinet på kartan kan jag inte låta bli att tycka att det blommiga mönstret på House Doctors nya serie påminner lite om musselmalet från Royal Copenhagen, eller?




Fina koppar.

Jag tänker nog slå till på ett par faten faktiskt då det är fattigt på uppläggningsfatfronten här hemma. I övrigt skriver jag som jag sett många andra göra att det är köpstopp på mugg och skålfront. I'm set kan man säga ;) 

Nu slår jag igen mina gråa och ska försöka sova. Jag skriver försöka då det råder fullmåne och jag verkligen inte kan sova då. 

Natti natt kram

1 kommentar :