Den som är den

Den som är den

onsdag 5 februari 2014

Vill lägga en beställning - Nyheter Artilleriet



Den här är snygg den, precis lika snygg som sina föregångare. Själv är jag en sådan som önskar och trånar så länge att jag hinner tröttna på något och inte beställer det utan går vidare till något annat. Lite så har det varit med Manhattan Guiden och de andra. Man såg dem lite varstans, man tittade och ohade men aldrig liksom tog steget att beställa en egen. Kanske för att jag då hade viktigare saker att fylla hemmet med, ex en ny säng :) 

Men nu känner jag att det bara är några detaljer kvar därhemma som inte gör något om de dröjer, så kanske att man nu kan beställa en egen guide av David Ehrenstråhle, en guid till London. 

Då vet jag att han där hemma blir glad iaf, han äääääälskar London! 

1 kommentar :

  1. Skulle allt bra gärna med vilja ha en sån där du:)
    Men ja, många andra saker kommer emellan...tyvärr.
    Önskar dig en fin helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera