Den som är den

Den som är den

tisdag 25 februari 2014

Se hit Spode älskare


Ett Spode tips kommer lastat.
Reducerade priser på allas älsklings Spode:)
China Chaps är butiken du vill åt och härifrån har jag förstått att även Mitt Vita Hus bland andra beställer ifrån. 

Jag har numera en egen Spode favorit som jag försöker lägga vantarna på. Kan inte se att den säljs i Sverige dock och inte heller skeppas hit, men jag ger inte upp! :) 

Här har ni serien jag vill fylla mina skåp med. 


Spode Portofino.

 Gud vad fint! Det här har man inte hunnit titta sig mätt på heller. 
Porrrrrtofino, det till och med sitter fint i munnen. Prova!

Nu gjorde ni det va? ;)


1 kommentar :

  1. Oh, den sidan ska jag spana in, spoodelover som jag är..haha! Men, porrrtofino kändes ju bara lyxigt att säga så klart den är hur vacker som helst:) Den är verkligen ljuvlig!! Och du, tack för tipset med bubblorna! På väggskåpet blev det inga men på bordet har jag några små så ska testa ditt tips:)
    Hoppas du har en mysig kväll, kramar fredrika

    SvaraRadera