Den som är den

Den som är den

torsdag 27 februari 2014

Orgasm

NARS - Blush
Finns att klicka hem här

Jag är inte mycket för smink. Fyller i ögonbrynen 3 gånger per år ungefär och använder aldrig ögonskugga. Det jag däremot använder, men väldigt sparsamt är foundation, mascara och lite rouge.

Nu har jag av någon händelse läst om denna ett par gånger och har förstått att det är en riktig favorit bland sminkfantaster och make-up artister.

Nars är märket alltså och kulören heter Orgasm. Den finns såklart i en uppsjö av kulörer men just denna är en snackis antagligen för att den är korallrosa med guldskimmer/lyster, och är en sån nyans som passar i princip alla.

Det är definitivt något jag tänker testa och jag kan bara tänka mig hur snygg denna skulle vara på riktigt solkysst hy. 

Fäntästik!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar