Den som är den

Den som är den

onsdag 26 februari 2014

För honom & för henne



Naproxen, blomma och nyaste Plaza till mig.


Så fint omslag!


Cola, snus, choklad och Treo till honom :) 


Henrik är om möjligt mer sjuk idag än igår och ligger som en liten räka och gör konstiga ljud. 
Själv har jag haft problem med nedre delen av ryggen, rumpan och benen sedan i början av januari. Har väl trott att det skulle gå över av sig självt men icke sa nicke. Så idag var jag iväg till naprapat som klämde, kände, drog, tog några steg bak kliade sig i håret medan han stirrade på den stora postern på väggen med en hudlösmänniska. Han pratade lite med sig själv och verkade nästan lite nipprig när han märkte att det inte nog ändå inte handlade om ischias utan falsk ischias. "vad roligt att du kom hit" sa han och tyckte att det var jätte spännande.

Han visade mig några fruktansvärda stretchövningar som jag ska göra i några veckor och kombinera med Naproxen.
Han frågade mig om jag överansträngt min stjärt något på senaste tiden och det enda jag kan komma på är den där gången jag följde med Henrik till gymmet. Mitt arsel fick en chock, la sig i fosterställning och nyper nu alla nerver i röven. 
Hysteriskt roligt!

Jag ska snart hoppa in i duschen och göra mig klar inför mötet på Nyföretagarcentrum. Var ju iväg i början av februari på ett första möte och ska nu iväg igen för att gå igenom affärsplanen. 
Spännande värre lär jag medge!
Om allt går som det ska kommer ni att få veta vad det gäller i juni :)


Ha en fin onsdag!
Kraaaaam

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar