Den som är den

Den som är den

torsdag 20 februari 2014

Detaljer i fönstren


Min hemmagjorda lampa som tadaaa är rosa ;) 
Lampan gjorde jag för kanske 1,5 år sedan av en Glossy Box. Funkar skitbra, det enda jag skulle vilja ha är en dimmer. Men av någon anledning har jag fått för mig att det är krångligt att skaffa och har därför inte kollat närmare på vad det där med dimmer innebär och vart/hur man skaffar det. 


Uppe i vardagsrummet får mina två lådor jag fyndade sist jag var i Danmark stå och pryda ett utav fönstrena. Några kvistar av något grönt som följde med en tulpanbukett får stå i min House Doctor vas och bredvid den en Tine K ljuslykta. 

Det är dem små sakerna som gör mig glad verkligen ;)  

Hejsan hoppsan!

Idag står plugg på agendan, så nu efter att ha skrotat runt i min negligé, druckit min kopp kaffe och ätit min frulle borde jag ta tag i dagen. 

Ikväll ska vi hem till Henriks mamma och pappa på kalas. Henriks pappa fyller 65 år :)
Det är en milstolpe det. Pensionsåldern. Året då vardagen får ett avslut men också en ny början. 
Spännande och vemodigt kan jag tro. 


Meeen, nu var det plugga som gällde så ha en fin dag! 

Kram 
Emma

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar