Den som är den

Den som är den

torsdag 9 januari 2014

Uppåt väggarna

Jag är fegare än fegast vad gäller att spika upp tavlor eller att ha någonting överhuvudtaget på väggarna. Jag vet att en tapet eller tavlor på väggen kan förändra känslan i ett rum, men jag har svårt för det där stagnerade i hemmet. Att spika upp 10 tavlor och göra en snygg vägg utav betyder att jag inte kan eller kan och kan, vill inte ta bort och byta ut som jag brukar vilja göra. Mitt hem får gärna vara i rörelse, lätt ombytligt och spännande. Därför har jag svårt att spika upp tavlor. 

Skruvat va haha

Men så fastnar jag för denna bild och det blir lite roligare så här än om de bara hade hängt tre tavlor i rad och plus att du kan byta ut en tavla när du vill, easy peasy liksom. 


Så ja, tavellister alltså till någon död yta här hemma som måste återupplivas.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar