Den som är den

Den som är den

torsdag 16 januari 2014

Soon to be maked - Ambivalent home design


En dagbädd med mässingunderrede precis som på bild. Jag har varit i kontakt med svetsare som kan hjälpa mig med den biten så nästa vecka kan det vara, om jag har tur, klart med den biten :) 

Denna vill jag ha i "mitt rum" eller garderob/förvaringsrummet som det också kan få kallas :) 


Den här designen har jag tänkt mycket på under en längre tid. Men för att vara säker på detaljer och mått så har jag valt att suga på den en stund till och det är jag glad att jag gjorde. 

Skåpet kommer att bli i hösthöjd ungefär och bredden inte mer än 1 m, tror jag. 
Eftersom den är till för våran hall i sådana fall, men absolut kan fungera i vilket rum som helst, så har jag designat ovandelen med ett nedsjunket parti. För nycklar eller annat bråte som alltid hamnar på byrån eller skänken i hallen. 
Den del som inte är nedsjunken blir i marmor.

Så fort jag är klar med bordet som ska ut till kund innan helgen är slut tänker jag börja jobba på skåpet.



Vad tycker ni? :) 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar