Den som är den

Den som är den

söndag 5 januari 2014

Smyger in lite rosa in the budoir



Jag låtsas som att fåglarna kvittrar, solen skiner och luften luktar vår utanför och bäddar med blåblommiga sängkläder och smyger in lite rosa detaljer i form av en filt och en laxrosa kudde. Made by me.


Förhoppningsvis märker han inget när det smyger sig på så här. Jag kör grodtaktiken.
Har ni hört den. Jo så här är det, vill man nu av någon underlig anledning koka en levande groda så kan man  inte lägga i den i kokande, bubblande hett vatten för det märker den såklart och hoppar bara ur igen (smart). Men om man sätter grodan i en kastrull med kallt vatten och sakta kokar upp vattnet under honom så kommer den sitta kvar där och koka ihjäl :/ sorgligt.
Men det är lite så jag gör. Sakta, sakta planterar sådant som jag vet att han skulle kasta ut om jag gick all in med på en gång. Gradvis måste detta ske. 



Min grodkille:)



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar