Den som är den

Den som är den

söndag 29 december 2013

Sol i vårat sovrum



Jätte smutsig spegel och en rufsig Emma




Tavla House Doctor


Vägglampor Ikea


Det var inte igår man vaknade utav solen, det kan jag säga. Vad så mycket roligare det är att slå upp ögonen och glåma runt i rummet när solen lyser in med full kraft. 


Vilken skön förmiddag det har varit. Jag och Henrik dukade upp helg frukost vilket för oss betyder brrööööd, yoghurt, räkor, ost, juice, ägg och kaffe. Medan jag styrde med det åkte han iväg och köpte tidningen och kom tillbaka med en bilaga till mig. Så här har vi suttit nu, med en varsin tidning, ätit oss alldeles för mätta, hummat för oss själva av välbehag, sagt "nu har vi det väl bra va" :) 

Sådana här dagar är D vitamin för min själv och jag känner mig genast mer lugn och harmonisk inombords. Mer långfrukost åt folket! :D


Ha en skön söndag. 
Själv tänker jag sticka in till Ikea och Mio och kolla runt.

Kramen

1 kommentar :

  1. Hej på dig:) vill passa på att önska GOTT NYTT ÅRRRR

    och kolla gärna inredningsvis nyårskrönika imorgon:)

    LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion

    SvaraRadera