Den som är den

Den som är den

tisdag 10 december 2013

Rituals och Ljusstaken



Jag beställde tre nummer av Styleby på grund utav gåvan man fick och idag damp den ner i brevlådan. Ett kit med duschkräm, tvål och lotion och tillhörande bricka. Hur det doftar?
Sååå gott!!! :)


Också har vi ju denna skönhet, Nettos version av Kubus (enligt mig och säkert några fler) och kommer i svart eller vit. 69 kr och den är din. 

Idag hörnini hade jag tänkt att ge mig på knäckkokarprojektet och jag tänkte att eftersom jag är kassare än kass på att baka vetebröd av alla de slag så kommer jag att använda saffranet i knäcksmeten.
Har aldrig provat det förr men det kan ju inte vara något konstigare än att Ernst hävde i messmör i sina tycker jag. Sen har jag lite pepparkakskryddor hemma också så en sats med saffran, en vanlig och en med pepparkakskryddor. 

Höö?? Det borde ju vara gott!

Ha en fortsatt fin måndag .. som jag önskat halva Sverige idag innan jag upptäckte att det var tisdag. 
Apropå snurrig förresten, jag hade tydligen pucklat på Henrik i sömnen, hävt ur ett glas vatten som stod på nattduksbordet och idag efter lunch hittade jag en purjolök i knivlådan och en kniv i kylskåpet. 

Hahaha  

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar