Den som är den

Den som är den

söndag 8 december 2013

Det här med guld, blått och vitt - på vårat vardagsrumsbord



En guldig gran som jag fyndade för 10 kr på Hjärta till hjärta för ett par veckor sedan.
Aj äm in lav oid itt!


Sen har vi ju denna kärlekshistoria också.. de blå,vita porslinet som i min smak håller sig även nu under de mer kalla periderna och inte bara när det ska dukas fram till gofika under somrarna.

Nej nu ropar soffan igen och Johan Falk. SOM jag hatar svenska filmer!!! Och SOM människor som tycker om svenska filmer hatar att titta på dem med mig ;)

Ha en fin kväll och en god natt! 

Stor varm kram
Emma 

1 kommentar :

  1. Hej!
    Hittade hit via din kommentar hos Add Simplicity, en blogg jag bara avgudar:-)
    Lyssnade på hennes föreläsning på Stora Bloggdagen i Stockholm i våras och blev så taggad av henne.
    Så efter det rensade jag som en tok hemma och det var såååå skönt :-)
    Vill önska dig en fin kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera