Den som är den

Den som är den

fredag 6 december 2013

Dear Santa Claus


Snälla rara jultomten. Jag vet inte om du läser det det här men om du får en stund över och ser bilderna här ovan och listan med ställen de finns på bordet i köket kan du väl ta dig en kik ;) 

Här råder snökaos som i resten av Sverige antar jag och vi är insöade jag och Kimmy. Henrik är på julbord med jobbet och kommer inte hem förrän sent ikväll. Sooo, what to do, what to do. Jag funderar ändå på att dra ihop något storkok, kanske flerrätters med efterrätt?! :) 

Nej det blir det inte, nu kom Kimmy in och berättade att han ska på dejt ikväll. Good for him! 
Men jag har gjort min läxa, jag har kollat upp vem det är så bra som det går, jag har växlat några ord med henne och jag kommer både att skjutsa dit och hämta hem honom. 

Så det blir jag och mig själv ikväll :) 

By the way, hur mysig och rolig är inte årets julkalender då? Jag har suttit nu och plöjt alla avsnitten som hittills visats och ska försöka mig på att kliva upp tidigt och titta istället. Det höjer ju mysfaktorn en aning om man gör det. 


En varm kram i snökaoset.
Emma


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar