Den som är den

Den som är den

fredag 4 oktober 2013

Lite höstpiff i sovrummet


Rönnbär för att hösta till det in the bodoir ;) Ja, förutom alla håriga ben i sängen då, för om inte det är höst/vinter så vet jag inte. Långkalsonger á naturell. 

Snart ska jag bege mig till stationen för att hämta upp våran vita pärla för att sedan styra den mot Maxi där jag ska köpa indredienserna till vår lilla kräftkväll vi ska ha, bara jag och Henrik. Stackarn har tjatat och tjatat om kräftor så ikväll ska han få't. 

Efter det ska jag fortsätta med färgläran, mucho koder att ta in alltås. Jisses amalia. Jag har faktiskt tänkt skriva lite om det men jag måste bara förstå det först. Det är rätt intressant när man väl börjar se bitarna falla på plats och man kan börja urskilja ett mönster. Det blir lite utav en adrenalinkickande ahaupplevelse och du börjar kolla på färgerna runtomkring dig på ett helt nytt sätt.
Jag ska förklara mer i ett annat inlägg, mer ingående.
Jag måste bara förstå vad det är jag pratar om själv först som sagt. 

Men nu, en lydaddad telefon med massor utav go musik, promenadvanliga skor och en polotröja som ger mig utslag på halsen.
Nu blir det en frisk promenad och eftermiddag med en massa förberedelser inför en mycket efterlängtad kräftkväll.



Varm kram
Emma

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar