Den som är den

Den som är den

torsdag 31 oktober 2013

Högtidsdukning









Jag hittade lite saker av mässing och en fin duk på Hjärta till hjärta idag och det ena ledde till det andra när jag kom hem. Jag blev så inspirerad av de fina sakerna tillsammans och såg framför mig en juldukning med mörka tyger, matta ytor i svart, träinslag och med detaljer av mässing. 

Så, ja, så här ser en variant på högtidsdukning ut hemma hos oss.
Hoppas ni tycker om det :) 


Nu ska vi snart bulla upp oss i soffan med en varsin skål med gotta och ett glas must.
Vi köpte ju godis som skulle räcka till hela Motalas barnaskara nu när det är halloween och allt. Jag gick ut och tände pumpan och har förberett mig på att bli nerringd.
Det kom tre barn. Samtidigt. 

Jahapp. Det är bara till att tugga kola nu då ;)

Snart börjar Blacklist, min nya torsdagsserie. Den är verkligen riktigt bra. Jag är ju lite små förälskad i karln som det på sätt och vis handlar om. 
Jag kan inte rå för det, det är inte mitt fel. Jag växte upp utan pappa och har nu som Freud skulle ha sagt "Daddy issues".
Och det är roligt för att det är sant ;)


Ha en otroligt fortsatt mysig halloween!

Kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar