Den som är den

Den som är den

måndag 14 oktober 2013

Flitiga Agda



Idag har jag suttit heeela dagen med skolarbete, druckit mängder med kanelkaffe och lyssnat på ... vågar jag skriva det... Michael Bublé's julshow :S Jag vet, jag vet... jag kan inte hjälpa det jag ääälskar den här årstiden och älskar tiden som lider härifrån fram tills jul. 


Jag unnade mig en rast iaf och tog på mig hurtkläderna och gav mig ut på en"löprunda". Vilket i mitt fall betyder att jag springer tills jag andas sandpapper och sedan går en stund, springer och går, springer och går. Sen när jag tycker att jag har gå/sprungit i en hel evighet tittar jag på klockan och inser att jag bara varit ute i 20 min. 

Motha f****r! 


Nu ska jag sätta mig vid köksbordet och kolla på lite serier, det förtjänar jag ;) 

Kramen




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar